Вакансії

ЗАВІДУВАЧ ГУРТОЖИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ТИПУ

  • 15 000 – 17 000 грн, Премія що місячно за підсумками роботи
  • Освіта, наука; 10–50 співробітників
  • Київ, вулиця Нововокзальна, 17.
  • Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Середня спеціальна освіта.
  • Українська — вільно
Опис вакансії

Вимоги: Стаж роботи у сфері готельного господарства, санаторно-курортної діяльності, гуртожитку, володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача, базові знання фінансового обліку

Умови роботи: стандартний 40 годинний робочий тиждень

Обов’язки:

  • Організація та управління роботою гуртожитку.
  • Організація обслуговування проживаючих, яка відповідає сучасним стадартам гуртожитків готельного типу .
  • Підготовка регламентуючих документів діяльності гуртожитка.
  • Участь у розрахунку кошторисів витрат гуртожитку.
  • Взаємодія з відділом бухгалтерського обліку та фінансової звітності стосовно оформлення документів на оплату за проживання, контроль оплати.
  • Своєчасне списання непридатного майна, участь в проведенні інвентаризаці

ПРОВІДНИЙ БУХГАЛТЕР

  • 15 700 – 17 200 грн, Премія що місяця за підсумками роботи
  • Освіта, наука; 10–50 співробітників
  • Київ, вулиця Нововокзальна, 17.
  • Повна зайнятість. Досвід роботи від 2 років. Вища освіта.
Опис вакансії

Вимоги:

повинен знати:

  • знання обліку основних засобів;
  • знання порядку нарахування амортизації;
  • досвід роботи на позиції бухгалтера, помічника бухгалтера, бухгалтера ділянки ОЗ;
  • знання прграм для бухгалтерського обліку Is-Pro, MeDok, Вчасно;
  • досвідчний користувач MS Office;
  • здатність працювати в режимі багатозадачності;
  • знання законодавства бухгалтерського та податкового обліку.

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування та стабільна заробітна плата;
  • Повна зайнятість;
  • Графік роботи пн-чт. з 9:00—17:30; пт з 9:00−16:30

Обов’язки:

  1. Ведення обліку ділянки Основні засоби (від приходу до списання);
  2. Проведення інвентаризації;
  3. Знання порядку нарахування амортизації;
  4. Облік взаєморозрахунків із постачальниками;
  5. Ведення, оформлення первинних документів;
  6. Виписка довіреностей на отримання товарів (послуг);
  7. Звірка взаєморозрахунків;
  8. Проведення банківських виписок;
  9. Інші доручення головного бухгалтера.
Прокрутить вверх