ТРЕНІНГ

Основні техніки запобігання маніпулятивним впливам клієнтів

Мета тренінгу

Розширення загальних компетентностей фахівців служби зайнятості  у галузі психології впливу та маніпуляцій  клієнтів, що знаходяться у пошуку роботи.

Перелік компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму тренінгу:

знання щодо психології впливу та маніпуляцій, їхніх ознак та різних методик запобігання

вміння розпізнавати різні способи маніпулювання та їх механізми, попереджати й уникати маніпуляційні впливи

навички протидії маніпулятору та їх використання у роботі фахівців служби зайнятості

Очікувані результати тренінгу:

розширення знань щодо психології впливу та маніпуляцій, їхніх ознак та різних методик запобігання

удосконалення навичок адекватного спілкування з особами з інвалідністю та створення умов для налагодження комунікації для подальшого їх працевлаштування

формування навичок протидії маніпулятору та їх використання у роботі фахівців служби зайнятості

Прокрутить вверх