ТРЕНІНГ
Встановлення контакту з учасниками бойових дій в умовах переходу до мирного життя

Мета тренінгу
Формування навичок взаємодії фахівців служби зайнятості з часниками бойових дій.
Очікувані результати тренінгу:
набуття фахівцями служби зайнятості навичок ефективної комунікації з особами, що мають статус учасника бойових дій з метою побудови усвідомленого професійного діалогу
удосконалення навичок розуміння стану клієнта та створювання умов для покращення комунікації
набуття фахівцями служби зайнятості навичок успішного комунікатора з різними категоріями відвідувачів
опанування технік успішного спілкування з особами, що мають статус учасника бойових дій, зокрема, з набутою в наслідок війни інвалідністю
зниження тривожності та інших емоційних станів у фахівців, що комунікують з учасниками бойових дій