ТРЕНІНГ

«Сучасний мотиваційний інструментарій до праці: особливості використання фахівцями служби зайнятості у роботі з клієнтами»

Мета тренінгу

Розвинути навички мотиваційного консультування клієнтів служби зайнятості, що знаходяться у пошуку роботи.

Перелік компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму тренінгу:

вміння виявити основні мотиви та потреби

вміння застосовувати інструменти взаємодії фахівців служби зайнятості з клієнтами

навички мотиваційного консультування та особливості їх використання у роботі фахівців служби зайнятості

Очікувані результати тренінгу:

набуття фахівцями служби зайнятості навичок впливу на зміну мотивації з метою усвідомленого сприйняття пошукачем необхідності пошуку роботи та працевлаштування

удосконалення навичок розуміння мотивації клієнта та створення умов для налагодження комунікації

опанування основних методів і технік мотиваційного консультування

Прокрутить вверх