ТРЕНІНГ
Техніки попередження і подолання конфліктних ситуації̆ в роботі з клієнтами

Мета тренінгу
Ознайомлення фахівців служби зайнятості з природою і чинниками конфліктів у робочому середовищі, відпрацювання навичок попередження і конструктивного вирішення конфліктних ситуацій на робочому місці.
Перелік компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму тренінгу:
вміння застосовувати інструментів попередження та конструктивного вирішення конфліктних ситуацій на робочому місці
формування навичок конструктивного вирішення конфліктів
Очікувані результати тренінгу:
знання функцій та чинників конфліктів у робочому просторі фахівця служби зайнятості
набуття досвіду саморегуляції психоемоційного стану у конфліктних ситуаціях
уміння застосовувати прийоми і техніки попередження конфліктних ситуацій
відпрацювання навичок конструктивного виходу з конфліктних ситуацій на робочому місці