ТРЕНІНГ
Особливості проведення професійного консультування з різними категоріями клієнтів служби зайнятості

Мета тренінгу
Відпрацювання навичок ефективного проведення професійного консультування з різними категоріями клієнтів з урахуванням їхнього запиту, професійно-особистісних характеристик та ситуації на регіональному ринку праці.
Перелік компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму тренінгу:
Очікувані результати тренінгу:
набуття фахівцями служби зайнятості навичок виявлення чинників, що визначають вибір чи зміну професії, профіль навчання, працевлаштування, їх змістовний аналіз і встановлення співвідношення між ними
удосконалення навичок конкретизації та формування запиту
удосконалення фахівцями служби зайнятості навичок здійснення психологічного аналізу особистості клієнта та вироблення ефективних напрямів допомоги