КОРОТКОСТРОКОВА ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Категорія: фахівці служби зайнятості категорії «заступники директорів філій»
Перелік соціально-комунікативних та професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Мотивація команди
Стратегічність та цілепокладання
Впливовість
Відповідальність за результат
Побудова партнерства
ДОПОМІЖНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Розвиток персоналу
Управління змінами
Самоефективність
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
ЗНАННЯ
— змін законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та їх застосування, зокрема в умовах воєнного стану;
— антикорупційного законодавства України в умовах воєнного стану;
— особливостей ведення переговорів та посилення взаємодії з партнерами;
— практичних аспектів реалізації активних програм зайнятості;
— особливостей різних моделей прояву керівника в службі зайнятості;
— принципів тімбілдінгу та мотивації команди в системі служби зайнятості;
— особливостей інструментів впровадження інновацій в діяльності служби зайнятості;
— елементів рекрутингу у роботі фахівця служби зайнятості.
УМІННЯ
— мотивування підлеглих з огляду на потенціал та потреби персоналу;
— генерування інноваційних ідей та управління змінами;
— збирання, аналіз та систематизація інформації щодо діяльності служби зайнятості, а також висвітлення її та підготовка до публічних виступів;
— переформатування взаємодії з роботодавцями та шукачами роботи для задоволення їх потреб.
НАВИЧКИ
— формування практичних навичок поведінки в конфліктних ситуаціях;
— посилення практичних навичок застосування основних інструментів комунікації при роботі з різними категоріями клієнтів;
— формування навичок ненасильницького спілкування, вміння чітко формулювати власну позицію в розмові з клієнтом, враховуючі його потреби та інтереси.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Освітні компоненти формування соціально-комунікативних компетенцій
Управлінець чи лідер: особливості прояву моделі керівника в службі зайнятості.
Тімбілдінг та мотивація команди в системі служби зайнятості.
Управління змінами як інструмент впровадження інновацій в діяльність служби зайнятості.
Особливості ведення переговорів та посилення взаємодії з партнерами в різних емоційних станах.
Презентуємо себе: як правильно подавати інформацію про діяльність служби зайнятості.
Освітні компоненти формування професійних компетенцій
Застосовування законодавства України про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття: проблемні питання та шляхи вирішення.
Використання елементів ректурингу в роботі кар’єрного радника: практичні кейси.
Акценти в роботі з роботодавцями та шукачами роботи для підвищення задоволеності клієнтів служби зайнятості
Практичні аспекти реалізації активних програм зайнятості, в т.ч. просування грантових програм серед бізнес середовища та потенційних грантоотримувачів.
Особливості надання послуг різним категоріям клієнтів (ветеранам, особам з деокупованих територій, звільненим з полону тощо).
Основні методи аналізу локальних ринків праці та технологія проведення опитувань.
Застосування антикорупційного законодавства України в умовах воєнного стану: практичний аспект.