ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Категорія: фахівці служби зайнятості категорії «Керівники та юрисконсульти юридичних відділів»


Перелік соціально-комунікативних та професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Аналітичність
Відповідальність за результат
Побудова партнерства
ДОПОМІЖНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Самоефективність
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
ЗНАННЯ

— складових емоційного інтелекту та шляхів його розвитку;
— про особливості ведення переговорів та прийняття рішень;
— законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та особливості їх застосування при розгляді звернень громадян та запитів на публічну інформацію;
— про договірні відносини та господарське право, вимоги до укладання та виконання договорів.
УМІННЯ

— використовувати техніки відновлення ресурсного стану, подолання проявів стресу і емоційного вигорання під час виконання службових обов’язків, зокрема в умовах воєнного стану;
— будувати ефективну комунікацію з клієнтами, які знаходяться в різних емоційних станах;
— застосовувати ефективні підходи при підготовці до публічного виступу та правильно подавати інформацію про діяльність служби зайнятості;
— створювати та надсилати в електронному форматі документи та докази до Електронного суду.
НАВИЧКИ

— ділового спілкування з клієнтами в різних емоційних станах;
— використання технік попередження та подолання конфліктних ситуацій;
— формування навичок застосовувати командного підходу в управлінні колективом ЦЗ;
— розглядання трудових спорів.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Назва модулю
| Освітні компоненти формування соціально-комунікативних компетенцій |
СК1 | Особливості ведення переговорів та прийняття рішень. Техніки роботи із запереченнями |
СК2 | Техніки попередження і подолання конфліктних ситуацій |
СК3 | Техніки психологічної допомоги та збереження ментального здоров’я |
СК4 | Управління емоціями та профілактика професійного вигорання фахівців служби зайнятості |
СК5 | Компетентісний підхід до управління персоналом. Корпоративна модель компетенцій |
СК6 | Специфіка взаємодії, при надані послуг, з клієнтами, які пережили травматичні події |
СК7 | Ефективний лідер: мотивування працівників, зорієнтоване на досягнення цілей. Проактивна поведінка команди. |
Освітні компоненти формування професійних компетенцій | |
ПК8 | Трудові спори. Аналіз судової практики. |
ПК9 | Особливості розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». |
ПК10 | Електронний суд. Надсилання електронних документів та доказів. |
ПК11 | Договірні відносини та господарське право. Укладання та виконання договорів. |