ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Категорія: фахівці служби зайнятості категорії «Керівники та фахівці відділу по роботі з персоналом»

Перелік соціально-комунікативних та професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:

ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ

Відповідальність за результат
Управління змінами
Розвиток персоналу

ДОПОМІЖНІ КОМПЕТЕНЦІЇ

Побудова партнерства
Самоефективність

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

ЗНАННЯ

— про місію, цінності та модель компетенцій ДСЗ;

— правил професійного спілкування та стандартів обслуговування клієнтів служби зайнятості;

— основних підходів підготовки до публічних виступів.

УМІННЯ

— проведення дистанційного ділового спілкування з клієнтами;

— налагодження взаємодії з різними категоріями персоналу (ветеранами, членами їх родин, звільненими з полону, особами що перебували на окупованій території);

— впровадження у роботу коуч-технології;

— попередження та подолання конфліктних ситуацій;

— здійснювати оцінку працівника, проводити інтерв’ю за компетенціями.

НАВИЧКИ

— посилення практичних навичок застосування основних інструментів комунікації при роботі з різними категоріями клієнтів;

— розвиток навичок проведення інтерв’ю по компетенціям;

— розвиток навичок пошуку, додбору та адаптації персоналу;

— розвиток навичок психологічної підтримки та супроводу працівників, які підлягають звільненню;

— використання в роботі модуля «Управління персоналом».

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ

Назва модулю

 

Освітні компоненти формування соціально-комунікативних компетенцій

СК1

Особливості ведення переговорів та прийняття рішень. Техніки роботи із запереченнями

СК2

Сучасні вимоги до побудови телефонного ділового спілкування

СК3

Специфіка взаємодії, при надані послуг, з клієнтами, які пережили травматичні події  

СК4

Техніки попередження і подолання конфліктних ситуацій

СК5

Коуч-технології в роботі з персоналом

СК6

Компетентісний підхід до управління персоналом. Корпоративна модель компетенцій

 

Освітні компоненти формування професійних компетенцій

ПК7

Порядок здійснення добору персоналу та адаптація працівника на новому робочому місці, як основа успішної роботи в Державній службі зайнятості

ПК8

Управління ефективністю персоналу. Оцінка за компетенціями та оцінка результативності (КРІ)

ПК9

«Інтерв’ю за компетенціями», як техніка оцінки в роботі фахівців

ПК10

Модуль «Управління персоналом» «Комплексної системи автоматизації підприємства «IS-pro»

ПК11

Навички ефективної роботи з сервісами Google-диск та Google-документами. Створення та адміністрування опитування за допомогою Google Forms.

ПК12

Психологічна підтримка та супровід працівників, які підлягають вивільненню

Загальний обсяг навчального часу 45 год
Прокрутить вверх