ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Категорія: фахівці служби зайнятості категорії «кар’єрні радники»


Перелік соціально-комунікативних та професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Визначення потреб та потенціалу клієнта
Аналітичність
Відповідальність за результат
Побудова партнерства
Кросфункціональність
ДОПОМІЖНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Самоефективність
Впливовість
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
ЗНАННЯ

— показників та ознак прояву професійного вигорання в службовій діяльності та особистому житті;
— сучасних підходів до реформи служби зайнятості;
— функцій і компетенцій кар’єрного радника;
— реакцій та наслідків психологічного травмування;
— особливостей організації безпечного простору для учасників бойових дій у центрі зайнятості;
— діючих державних програм психологічної реабілітації;
— переліку соціальних та інших послуг для ветеранів.
УМІННЯ

— розпізнавати власні емоції та здійснювати скринінг емоцій співрозмовника (клієнта) для побудови ефективної комунікації та уникнення конфліктних ситуацій;
— налагоджувати первинний контакт з ветеранами;
— використовувати основні інструменти кар’єрного консультування.
НАВИЧКИ

— застосування техніки стрес-менеджменту для долання емоційного вигорання, виявляємо і відновлюємо свої внутрішні ресурси;
— формування практичних навичок кар’єрного консультування з різними категоріями клієнтів;
— посилення практичних навичок застосування основних інструментів комунікації при роботі з ветеранами;
— формування навичок ненасильницького спілкування, вміння чітко формулювати власну позицію в розмові з клієнтом, враховуючі його потреби та інтереси;
— формування практичних навичок поведінки в конфліктних ситуаціях.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Назва модулю
1. | Управління емоціями при обслуговуванні клієнтів та профілактика професійного вигорання фахівців служби зайнятості» (Тренінг). |
2. | Нова філософія обслуговування клієнтів. Основні ідеї» (Тренінг). |
3. | Ветерани — хто вони. Проблеми та реальні потреби ветеранів, комплексний підхід в реінтеграціі. |
4. | Визначення портрету ЦА, їх потреб, механізмів реалізації та взаємодія з партнерами |
5. | Перелік соціальних та інших послуг для ветеранів. |
6. | Освітні можливості для ветеранів. |
7. | Аналіз діючих державних програм психологічної реабілітації. |
8. | Ми всі хворі на ПТСР. Первинна діагностика та скринінг. |
9. | Як комунікувати з носіями бойової травми. |
10. | Специфіка взаємодії з родинами ветеранів, військовослужбовців, загиблих та зниклих безвісти. |
11. | Робота з цивільними, які зазнали впливу війни. |
12. | Реінтеграція через зайнятість, взаємодія з роботодавцями. |
13. | Специфіка ветеранського підприємництва |