КОРОТКОСТРОКОВА ПРОГРАМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Категорія: фахівці служби зайнятості категорії «провідні фахівці з профорієнтації»
Перелік соціально-комунікативних та професійних компетентностей, на підвищення рівня яких спрямовано програму:
ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Визначення потреб та потенціалу клієнта
Відповідальність за результат
Побудова партнерства
Кросфункціональність
ДОПОМІЖНІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Самоефективність
Впливовість
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
ЗНАННЯ
— основних стратегій ведення переговорів у процесі взаємодії з клієнтами;
— правил професійного спілкування та стандартів обслуговування клієнтів служби зайнятості;
— основних інструментів професійного консультування;
— основ стрес-менеджменту, управління енергією, психогігієни; зміст і особливості понять «життєсійкість», «стресостійкість», «благополуччя».
УМІННЯ
— застосування основних інструментів комунікації при роботі з різними категоріями клієнтів;
— діагностування рівня стресу і стан вигоряння та застосовування відповідних технік для самовідновлення та зниження впливу стресу, для запобігання вигоранню;
— використання методик професійної орієнтації;
— проведення онлайн заходів та досягнення їх ефективності;
— застосування коуч-технологій в роботі.
НАВИЧКИ
— формування практичних навичок професійного консультування з різними категоріями клієнтів;
— формування навичок профдіагностики та профвідбору у роботі служби зайнятості;
— посилення навичок ненасильницького спілкування, вміння чітко формулювати власну позицію в розмові з клієнтом, враховуючі його потреби та інтереси;
— формування навичок щодо особливостей підбору підходящої роботи в умовах воєнного часу;
— формування практичних навичок поведінки в конфліктних ситуаціях.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ
Освітні компоненти формування соціально-комунікативних компетенцій
Особливості спілкування та ведення переговорів з клієнтами в різних емоційних станах: практичні поради для недопущення конфліктних ситуацій.
Специфіка взаємодії з різними категоріями клієнтів (ветеранами, їх родинами, звільненими з полону, особами, які перебували на окупованій території) при наданні послуг.
Засоби психологічної допомоги та шляхи відновлення після травматичних подій в умовах війни (згідно протоколів Ізраїльської коаліції травми).
Коуч-технології в роботі з безробітними.
Як зробити онлайн захід успішним.
Комунікаційні стандарти обслуговування клієнтів ДСЗ як технологія побудови ефективної комунікації.
Освітні компоненти формування професійних компетенцій
Методика проведення професійної консультації.
Окремі аспекти профдіагностики та профвідбору в роботі служби зайнятості.
Організаційні та методичні аспекти проведення тренінгів та вебінарів (тренінг для тренерів).
Ефективне резюме очима рекрутера. Готуємо резюме та супровідний лист.
Професійна орієнтація, кар’єрне консультування, кар’єрний коучинг; можливості використання у роботі.