Новини

14.10.24

Ми отримали цінний досвід від естонських колег і готові до реалізації.

Досвід колег ще раз підкреслив, як виглядає успіх організації:
✅ свідомий внесок кожного працівника в розвиток організації та бренд роботодавця;
✅ задоволеність клієнтів наданими послугами;
✅ постійний розвиток персоналу.
Як досягти цього?
Це залежить від кожного з нас.
Бути потужною організацією означає підтримувати баланс:
⚖️ стимулюючі та розвиваючі програми для персоналу, як підтримка від роботодавця,
⚖️ розвиток компетенцій кожного спеціаліста,
⚖️відповідна віддача персоналу — внесок в якість обслуговування клієнтів.
 

Тільки здоровий взаємообмін у команді “роботодавець – персонал” дозволить відчути бажання:

✅ «хочу працювати»
✅ «моя команда найкраща»
✅ «разом ми сила»
Отже, для нас важливо:
▶️ Розвиток професійних компетенцій персоналу, що дозволяє надавати якісні послуги клієнтам.
▶️ Формування навичок ефективної комунікації в межах організації та з клієнтами.
▶️ Точність і якість знань, орієнтованих на потреби клієнтів.
 
Ми поділяємо думку Річарда Бренсона:
«Навчайте співробітників так, щоб вони могли піти. Ставтеся до них так, щоб вони хотіли залишитися».
І ще… Якщо є бажання працювати в організації мрії?
Будьте чесні з собою. Запитайте себе: який мій особистий внесок у загальну мету?
 
Разом до Перемоги!
З любов’ю, ваш Центр. 💛🩵

Щоб не пропустити майбутні події підписуйтесь на наші соціальні мережі та слідкуйте за анонсами.

Прокрутить вверх